APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و محمدنبی، زهره. (1394). بررسی تاثیر عناصر نام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده های گوشتی و لبنی کاله). مدیریت بازرگانی، 7(2)، 445-462. SID. https://sid.ir/paper/140112/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، محمدنبی زهره. بررسی تاثیر عناصر نام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده های گوشتی و لبنی کاله). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1394؛7(2):445-462. Available from: https://sid.ir/paper/140112/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و زهره محمدنبی، “بررسی تاثیر عناصر نام تجاری بر نگرش و رفتار مصرف کنندگان نسبت به نام تجاری تعمیم یافته (مورد مطالعه: شرکت فرآورده های گوشتی و لبنی کاله)،” مدیریت بازرگانی، vol. 7، no. 2، pp. 445–462، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140112/fa