APA:
کپیبخشی، فریبا، روشن، سیدعلی قلی، و اعزازی، محمداسماعیل. (1395). تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی. مدیریت بازرگانی، 8(4 )، 771-794. SID. https://sid.ir/paper/140134/fa
Vancouver:
کپیبخشی فریبا، روشن سیدعلی قلی، اعزازی محمداسماعیل. تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(4 ):771-794. Available from: https://sid.ir/paper/140134/fa
IEEE:
کپیفریبا بخشی، سیدعلی قلی روشن، و محمداسماعیل اعزازی، “تاثیر اعتقادات مذهبی مشتریان بر اعتماد و ارزش ویژه نام تجاری در شرکت نان قدس رضوی،” مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 4 ، pp. 771–794، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140134/fa