APA:
کپیمیرا، سیدابوالقاسم، خانلری، امیر، و دیندار، یاشار. (1397). بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم. مدیریت بازرگانی، 10(1 )، 187-206. SID. https://sid.ir/paper/140269/fa
Vancouver:
کپیمیرا سیدابوالقاسم، خانلری امیر، دیندار یاشار. بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(1 ):187-206. Available from: https://sid.ir/paper/140269/fa
IEEE:
کپیسیدابوالقاسم میرا، امیر خانلری، و یاشار دیندار، “بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 1 ، pp. 187–206، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140269/fa