APA:
کپیابراهیمی، ابوالقاسم، خلیفه، مجتبی، سمیع زاده، مهدی، و حسینی، سیدمجتبی. (1392). بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند. مدیریت بازرگانی، 5(3)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/140277/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی ابوالقاسم، خلیفه مجتبی، سمیع زاده مهدی، حسینی سیدمجتبی. بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(3):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/140277/fa
IEEE:
کپیابوالقاسم ابراهیمی، مجتبی خلیفه، مهدی سمیع زاده، و سیدمجتبی حسینی، “بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 3، pp. 1–18، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140277/fa