Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,788
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,181
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 18

چکیده

 هدف از انجام این پژوهش, بررسی نقش عناصر آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند و همچنین وجود تعامل و روابط همبسته میان این ابعاد است. مطالعه پیش رو از نظر هدف, از دسته پژوهش های کاربردی و از دید روش, در گروه پژوهش های توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش از بین مصرف کنندگان دو صنعت مواد غذایی و مواد شوینده و بهداشتی انتخاب شده که برای جمع آوری داده ها, تعداد دویست و چهل پرسش نامه در میان هر دو گروه توزیع شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده نشان می دهد از بین عناصر بازاریابی ارتباطی, دو عنصر مدیریت ارتباط با مشتری و ترفیعات غیرمادی فروش, نقش موثری در افزایش ارزش ویژه برند ایفا می کنند و آگاهی مصرف کننده نسبت به برند, از دسته ابعاد کلیدی است که نقش تکیه گاه و مرجع را در تعامل میان این ابعاد برعهده داشته و وفاداری به برند را ایجاد می کند. گفتنی است, نتایج حاصل از این پژوهش می تواند به مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت ها کمک کند تا کیفیت تصمیم گیری خود را بهبود بخشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، ابوالقاسم، خلیفه، مجتبی، سمیع زاده، مهدی، و حسینی، سیدمجتبی. (1392). بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند. مدیریت بازرگانی، 5(3)، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/140277/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی ابوالقاسم، خلیفه مجتبی، سمیع زاده مهدی، حسینی سیدمجتبی. بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(3):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/140277/fa

    IEEE: کپی

    ابوالقاسم ابراهیمی، مجتبی خلیفه، مهدی سمیع زاده، و سیدمجتبی حسینی، “بررسی نقش آمیخته ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژه برند در راستای افزایش وفاداری برند،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 3، pp. 1–18، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140277/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا