APA:
کپیآقازاده، هاشم، احمدی، ایمان، و دبیران، محمدمهدی. (1395). بررسی تاثیر کارکردهای سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). مدیریت فناوری اطلاعات، 8(4 )، 833-852. SID. https://sid.ir/paper/140338/fa
Vancouver:
کپیآقازاده هاشم، احمدی ایمان، دبیران محمدمهدی. بررسی تاثیر کارکردهای سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1395؛8(4 ):833-852. Available from: https://sid.ir/paper/140338/fa
IEEE:
کپیهاشم آقازاده، ایمان احمدی، و محمدمهدی دبیران، “بررسی تاثیر کارکردهای سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 8، no. 4 ، pp. 833–852، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140338/fa