APA:
کپیعطافر، علی، و منصوری، حسین. (1390). مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 145-163. SID. https://sid.ir/paper/194682/fa
Vancouver:
کپیعطافر علی، منصوری حسین. مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):145-163. Available from: https://sid.ir/paper/194682/fa
IEEE:
کپیعلی عطافر، و حسین منصوری، “مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 145–163، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194682/fa