APA:
کپیرضاییان، صدیقه، و صنیعی منفرد، محمدعلی. (1386). توسعه معماری جدید فناوری و فرایند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و کاربرد آن در صنعت گردشگری. مدیریت فردا، 5(18)، 81-92. SID. https://sid.ir/paper/147453/fa
Vancouver:
کپیرضاییان صدیقه، صنیعی منفرد محمدعلی. توسعه معماری جدید فناوری و فرایند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و کاربرد آن در صنعت گردشگری. مدیریت فردا[Internet]. 1386؛5(18):81-92. Available from: https://sid.ir/paper/147453/fa
IEEE:
کپیصدیقه رضاییان، و محمدعلی صنیعی منفرد، “توسعه معماری جدید فناوری و فرایند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و کاربرد آن در صنعت گردشگری،” مدیریت فردا، vol. 5، no. 18، pp. 81–92، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/147453/fa