APA:
کپیفرجی، مرتضی، و عباسی فشکی، راحله. (1390). سنجش جایگاه خودروی ریو در اذهان مشتری و مقایسه آن با محصولات مشابه شرکت ایران خودرو. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(22)، 1-13. SID. https://sid.ir/paper/151334/fa
Vancouver:
کپیفرجی مرتضی، عباسی فشکی راحله. سنجش جایگاه خودروی ریو در اذهان مشتری و مقایسه آن با محصولات مشابه شرکت ایران خودرو. پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(22):1-13. Available from: https://sid.ir/paper/151334/fa
IEEE:
کپیمرتضی فرجی، و راحله عباسی فشکی، “سنجش جایگاه خودروی ریو در اذهان مشتری و مقایسه آن با محصولات مشابه شرکت ایران خودرو،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 22، pp. 1–13، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151334/fa