APA:
کپیفریدونی، مسعود، کلاته سیفری، معصومه، و رضوی، محمدحسین. (1398). ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس). مدیریت ورزشی (حرکت)، 11(3 )، 547-560. SID. https://sid.ir/paper/159342/fa
Vancouver:
کپیفریدونی مسعود، کلاته سیفری معصومه، رضوی محمدحسین. ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس). مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1398؛11(3 ):547-560. Available from: https://sid.ir/paper/159342/fa
IEEE:
کپیمسعود فریدونی، معصومه کلاته سیفری، و محمدحسین رضوی، “ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 11، no. 3 ، pp. 547–560، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/159342/fa