APA:
کپیایران زاده، سلیمان، رنجبر، آیدا، و پورصادق، ناصر. (1391). بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(3 (پیاپی 6))، 155-172. SID. https://sid.ir/paper/194647/fa
Vancouver:
کپیایران زاده سلیمان، رنجبر آیدا، پورصادق ناصر. بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(3 (پیاپی 6)):155-172. Available from: https://sid.ir/paper/194647/fa
IEEE:
کپیسلیمان ایران زاده، آیدا رنجبر، و ناصر پورصادق، “بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 3 (پیاپی 6)، pp. 155–172، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194647/fa