مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,293
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,357
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 17

چکیده

 این مقاله نخست نگرشی کلی در خصوص وفاداری مشتری ارایه می دهد. سپس بر مبنای مدلی که در زیر آمده است, متغیرهای مهم جهت مطالعه بیشتر در یکی از بانکهای ایرانی, استخراج گردیدند. نظر به اینکه بانک تجارت برای مطالعه موردی انتخاب شده است, 200 پرسشنامه توزیع شدکه از این تعداد 180 مورد جمع آوری شد و از تعداد مذکور 172 عدد قابل قبول بودند. بر مبنای اطلاعات موجود نخست نتایج آمار توصیفی گزارش گردید. سپس با استفاده از آمار استنباطی, فرضیات با استفاده از نرم افزار SPSS 15.0 همراه استعانت از روش آماری رگرسیون مورد بررسی قرار گرفتند. بر مبنای یافته ها فقط فرضیات 4, 7, 8, 10 و 11 تایید گردیدند ولیکن سایر فرضیات (9 و 1, 2, 3, 5) پذیرفته نشدند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

تاج زاده نمین، ابوالفضل، الهیاری، سمیرا، و تاج زاده نمین، آیدین. (1389). بررسی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 7(19)، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/151439/fa

Vancouver: کپی

تاج زاده نمین ابوالفضل، الهیاری سمیرا، تاج زاده نمین آیدین. بررسی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1389؛7(19):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/151439/fa

IEEE: کپی

ابوالفضل تاج زاده نمین، سمیرا الهیاری، و آیدین تاج زاده نمین، “بررسی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 7، no. 19، pp. 1–17، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151439/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button