APA:
کپیمحمدی، داوود، و رادبخش، یداله. (1396). مقایسه اثربخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چندرسانه ای بر بهبود شش نوع املا. جستارهای زبانی، 8(3 (38))، 265-290. SID. https://sid.ir/paper/166118/fa
Vancouver:
کپیمحمدی داوود، رادبخش یداله. مقایسه اثربخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چندرسانه ای بر بهبود شش نوع املا. جستارهای زبانی[Internet]. 1396؛8(3 (38)):265-290. Available from: https://sid.ir/paper/166118/fa
IEEE:
کپیداوود محمدی، و یداله رادبخش، “مقایسه اثربخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چندرسانه ای بر بهبود شش نوع املا،” جستارهای زبانی، vol. 8، no. 3 (38)، pp. 265–290، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/166118/fa