APA:
کپیبرزگر، مجید، دلاور، علی، و احدی، حسن. (1391). نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 3(2 (پیاپی 10))، 71-85. SID. https://sid.ir/paper/168897/fa
Vancouver:
کپیبرزگر مجید، دلاور علی، احدی حسن. نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی[Internet]. 1391؛3(2 (پیاپی 10)):71-85. Available from: https://sid.ir/paper/168897/fa
IEEE:
کپیمجید برزگر، علی دلاور، و حسن احدی، “نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)،” رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، vol. 3، no. 2 (پیاپی 10)، pp. 71–85، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/168897/fa