مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,651
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,144
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت تکمیل فرش

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 10

چکیده

 در این تحقیق عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنایع تکمیل فرش ماشینی مورد بررسی قرار گرفته است که ابعاد آن شامل قیمت, تصویر ذهنی, امانتداری در طراحی, کیفیت و سرعت خدمات به عنوان متغیرهای مستقل و همچنین وفاداری مشتری به عنوان متغیر وابسته این تحقیق می باشد.در ادامه وجود ارتباط معنی دار بین این دو متغیر بررسی شده است. از نظر اجرا, این تحقیق از نوع همبستگی و به روش میدانی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق, شامل 82 نمونه از شرکتهای فرش شهرستان کاشان بوده است. ابزار اندازه گیری تحقیق پرسش نامه بوده و از طریق آزمون پیرسون و اسپیرمن رابطه بین متغیرها سنجیده شد و همچنین با بکارگیری آزمون فریدمن میزان تاثیر هریک از عوامل موثر بر وفاداری رتبه بندی شد. یافته های تحقیق نشان داد کلیه عوامل فوق به طور معنی داری بر میزان وفاداری مشتری تاثیر دارد. همچنین دیگر نتایج مشخص نمود که کیفیت خدمات تکمیل فرش دارای بیشترین اثرگذاری و همچنین تصویر ذهنی افراد از کمترین میزان تاثیر بر رضایتمندی و وفاداری مشتری برخوردار است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صباغیان، علی، عرشی، علی، رحیم زاده، نرگس، و رحیم زاده، سیما. (1390). بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت تکمیل فرش. فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، 7(1)، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/171048/fa

    Vancouver: کپی

    صباغیان علی، عرشی علی، رحیم زاده نرگس، رحیم زاده سیما. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت تکمیل فرش. فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)[Internet]. 1390؛7(1):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/171048/fa

    IEEE: کپی

    علی صباغیان، علی عرشی، نرگس رحیم زاده، و سیما رحیم زاده، “بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتری در صنعت تکمیل فرش،” فناوری نساجی (علوم و تکنولوژی نساجی)، vol. 7، no. 1، pp. 1–10، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/171048/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button