APA:
کپیغفاری آشتیانی، پیمان، زنجیردار، مجید، و پناهی وانانی، ماندانا. (1392). بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت. مدیریت بازاریابی، 8(18)، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/218843/fa
Vancouver:
کپیغفاری آشتیانی پیمان، زنجیردار مجید، پناهی وانانی ماندانا. بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(18):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/218843/fa
IEEE:
کپیپیمان غفاری آشتیانی، مجید زنجیردار، و ماندانا پناهی وانانی، “بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 18، pp. 1–19، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218843/fa