مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,387
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,227
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر مدیریت آموزش مبتنی بر راهبردهای علوم اعصاب تربیتی در بهبود یادگیری دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 105

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی، زینب، بهرنگی، محمدرضا، عبدالهی، بیژن، و زین آبادی، حسن رضا. (1395). تاثیر مدیریت آموزش مبتنی بر راهبردهای علوم اعصاب تربیتی در بهبود یادگیری دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 9(2)، 97-105. SID. https://sid.ir/paper/174240/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی زینب، بهرنگی محمدرضا، عبدالهی بیژن، زین آبادی حسن رضا. تاثیر مدیریت آموزش مبتنی بر راهبردهای علوم اعصاب تربیتی در بهبود یادگیری دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1395؛9(2):97-105. Available from: https://sid.ir/paper/174240/fa

    IEEE: کپی

    زینب صادقی، محمدرضا بهرنگی، بیژن عبدالهی، و حسن رضا زین آبادی، “تاثیر مدیریت آموزش مبتنی بر راهبردهای علوم اعصاب تربیتی در بهبود یادگیری دانشجویان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 9، no. 2، pp. 97–105، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174240/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا