APA:
کپیمردان پرور، حسین، صبوحی، فخری، یوسفی، حجت اله، و رضایی دهاقانی، عبداله. (1394). مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 8(6 )، 35-41. SID. https://sid.ir/paper/174290/fa
Vancouver:
کپیمردان پرور حسین، صبوحی فخری، یوسفی حجت اله، رضایی دهاقانی عبداله. مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1394؛8(6 ):35-41. Available from: https://sid.ir/paper/174290/fa
IEEE:
کپیحسین مردان پرور، فخری صبوحی، حجت اله یوسفی، و عبداله رضایی دهاقانی، “مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 8، no. 6 ، pp. 35–41، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174290/fa