مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,556
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,002
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی، پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 41

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مردان پرور، حسین، صبوحی، فخری، یوسفی، حجت اله، و رضایی دهاقانی، عبداله. (1394). مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 8(6 )، 35-41. SID. https://sid.ir/paper/174290/fa

    Vancouver: کپی

    مردان پرور حسین، صبوحی فخری، یوسفی حجت اله، رضایی دهاقانی عبداله. مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1394؛8(6 ):35-41. Available from: https://sid.ir/paper/174290/fa

    IEEE: کپی

    حسین مردان پرور، فخری صبوحی، حجت اله یوسفی، و عبداله رضایی دهاقانی، “مقایسه تاثیر تدریس به سه شیوه اکتشافی هدایت شده گروهی, پرسش و پاسخ و سخنرانی بر سطح یادگیری و ماندگاری اطلاعات دانشجویان،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 8، no. 6 ، pp. 35–41، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174290/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا