APA:
کپیمهرام، منوچهر، مهرام، بهروز، و موسوی نسب، سیدنورالدین. (1387). مقایسه تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو- محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 5(2)، 71-79. SID. https://sid.ir/paper/116841/fa
Vancouver:
کپیمهرام منوچهر، مهرام بهروز، موسوی نسب سیدنورالدین. مقایسه تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو- محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1387؛5(2):71-79. Available from: https://sid.ir/paper/116841/fa
IEEE:
کپیمنوچهر مهرام، بهروز مهرام، و سیدنورالدین موسوی نسب، “مقایسه تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو- محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 5، no. 2، pp. 71–79، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/116841/fa