APA:
کپیمیرجوادی، سیدمحمد، سعیدنیا، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1397). الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند. مطالعات مدیریت راهبردی، 9(36 )، 169-189. SID. https://sid.ir/paper/181716/fa
Vancouver:
کپیمیرجوادی سیدمحمد، سعیدنیا حمیدرضا، عابدی احسان. الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛9(36 ):169-189. Available from: https://sid.ir/paper/181716/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد میرجوادی، حمیدرضا سعیدنیا، و احسان عابدی، “الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 9، no. 36 ، pp. 169–189، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181716/fa