مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

820
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

893
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند

صفحات

 صفحه شروع 169 | صفحه پایان 189

چکیده

 هدف از این مطالعه الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند است. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی و به صورت کیفی-کمی هست. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها, در فاز کیفی از روش مبتنی بر تئوری داده بنیاد و در فاز کمی روش مدل سازی معادلات ساختاری جهت سنجش برازش الگو تحقیق استفاده شد. در این مطالعه جهت ساخت و ارائه الگو با استفاده از روش آمیخته اکتشافی, در مرحله اول با بهره گیری از نظر 15 نفر از خبرگان و کارشناسان و تکیه بر منابع مطالعاتی, چارچوب الگو ارائه و اعتبارسنجی شد و سپس در فاز دوم تحقیق الگو و ساختار پیشنهادی در جامعه هدف توسط 384 آزمودنی مورد سنجش قرار گرفت که نتایج بیانگر تأیید فرضیه های تحقیق بود. بدین ترتیب که از روش کدگذاری باز, محوری و انتخابی, ابعاد, مؤلفه ها و شاخص ها شناسایی و پالش شده, سپس روابط بین متغیرها تعیین گردید و در نهایت اعتبار سنجی و برازش الگو انجام شد. بر اساس نتایج به دست آمده ایجاد وابستگی و ترجیح برند می تواند متأثر از ارزش دریافتی از برند باشد و ارزش ویژه برند نیز از کیفیت خدمات دریافتی تأثیر می پذیرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرجوادی، سیدمحمد، سعیدنیا، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1397). الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند. مطالعات مدیریت راهبردی، 9(36 )، 169-189. SID. https://sid.ir/paper/181716/fa

    Vancouver: کپی

    میرجوادی سیدمحمد، سعیدنیا حمیدرضا، عابدی احسان. الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛9(36 ):169-189. Available from: https://sid.ir/paper/181716/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمد میرجوادی، حمیدرضا سعیدنیا، و احسان عابدی، “الگویابی ایجاد وابستگی برند در رفتار مصرف کنندگان با ترجیح برند،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 9، no. 36 ، pp. 169–189، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181716/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button