APA:
کپیبیرجندی، مسعود، غلامی، عبدالخالق، و حقیقی، محمد. (1397). خلق ارزش های خرید مطلوبیّت گرایانه و لذّت گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید. مطالعات مدیریت راهبردی، 9(35 )، 101-119. SID. https://sid.ir/paper/181727/fa
Vancouver:
کپیبیرجندی مسعود، غلامی عبدالخالق، حقیقی محمد. خلق ارزش های خرید مطلوبیّت گرایانه و لذّت گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛9(35 ):101-119. Available from: https://sid.ir/paper/181727/fa
IEEE:
کپیمسعود بیرجندی، عبدالخالق غلامی، و محمد حقیقی، “خلق ارزش های خرید مطلوبیّت گرایانه و لذّت گرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 9، no. 35 ، pp. 101–119، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181727/fa