APA:
کپییزدانی، ناصر، و نقابی، اعظم. (1396). بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران. مطالعات مدیریت راهبردی، 8(29 )، 19-35. SID. https://sid.ir/paper/181739/fa
Vancouver:
کپییزدانی ناصر، نقابی اعظم. بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛8(29 ):19-35. Available from: https://sid.ir/paper/181739/fa
IEEE:
کپیناصر یزدانی، و اعظم نقابی، “بررسی تاثیر هویت جهانی مصرف کنندگان بر خرید محصولات خارجی در ایران،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 8، no. 29 ، pp. 19–35، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181739/fa