APA:
کپیایران زاده، سلیمان، عماری، حسین، و مستقیم بخشایش، سعید. (1388). ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 2(8)، 35-50. SID. https://sid.ir/paper/182079/fa
Vancouver:
کپیایران زاده سلیمان، عماری حسین، مستقیم بخشایش سعید. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1388؛2(8):35-50. Available from: https://sid.ir/paper/182079/fa
IEEE:
کپیسلیمان ایران زاده، حسین عماری، و سعید مستقیم بخشایش، “ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 2، no. 8، pp. 35–50، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182079/fa