مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,374
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

982
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور

صفحات

 صفحه شروع 35 | صفحه پایان 50

چکیده

 هدف اصلی این پژوهش تعیین ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانک داری ایران است. برای این منظور, مدل کیفیت خدمات گرونروز با داده های جمع آوری شده از جامعه آماری پژوهش, برازش داده شده است.گرایش اصلی این پژوهش, کاربردی و استراتژی آن علی است. برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش, مشتریان حساب های جاری بانک های پاسارگاد در شمال غرب کشور است که یک نمونه 278 نفری از مشتریان این بانک ها که بصورت خوشه ای انتخاب شده بودند, مورد مطالعه قرار گرفتند.بعد از انجام تحلیل عاملی تاییدی و رسم نمودار مسیر بوسیله نرم افزار لیزرل, مشخص شد که متغیر کیفیت کارکردی خدمات روی تصویر ذهنی و ادراک کیفیت خدمات, تاثیر مستقیم معنی داری دارد. همچنین, کیفیت فنی خدمات بر تصویر ذهنی و ادراک از کیفیت خدمات تاثیر مستقیم معنی داری دارد و نهایتا, تاثیر مستقیم ادراک کیفیت خدمات روی رضایت مشتری نیز به اثبات رسید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    ایران زاده، سلیمان، عماری، حسین، و مستقیم بخشایش، سعید. (1388). ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، 2(8)، 35-50. SID. https://sid.ir/paper/182079/fa

    Vancouver: کپی

    ایران زاده سلیمان، عماری حسین، مستقیم بخشایش سعید. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)[Internet]. 1388؛2(8):35-50. Available from: https://sid.ir/paper/182079/fa

    IEEE: کپی

    سلیمان ایران زاده، حسین عماری، و سعید مستقیم بخشایش، “ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور،” مدیریت بهره وری (فراسوی مدیریت)، vol. 2، no. 8، pp. 35–50، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/182079/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button