APA:
کپیزرگرانی، نیکو، مشهدی، علی، و طبیبی، زهرا. (1395). مقایسه تاثیر آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس با راهبردهای ارزیابی مجدد و فرونشانی بر نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. پژوهنده (researcher bulletin of medical sciences)، 21(1 (پی در پی 109))، 21-29. SID. https://sid.ir/paper/18555/fa
Vancouver:
کپیزرگرانی نیکو، مشهدی علی، طبیبی زهرا. مقایسه تاثیر آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس با راهبردهای ارزیابی مجدد و فرونشانی بر نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی. پژوهنده (researcher bulletin of medical sciences)[Internet]. 1395؛21(1 (پی در پی 109)):21-29. Available from: https://sid.ir/paper/18555/fa
IEEE:
کپینیکو زرگرانی، علی مشهدی، و زهرا طبیبی، “مقایسه تاثیر آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس با راهبردهای ارزیابی مجدد و فرونشانی بر نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی،” پژوهنده (researcher bulletin of medical sciences)، vol. 21، no. 1 (پی در پی 109)، pp. 21–29، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/18555/fa