APA:
کپیحسن زاده، رمضان، و مهدی نژادگرجی، گلین. (1393). رابطه بین جهت گیری های انگیزشی (درونی, بیرونی و بی انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی. روانشناسی مدرسه، 3(3)، 38-60. SID. https://sid.ir/paper/216630/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده رمضان، مهدی نژادگرجی گلین. رابطه بین جهت گیری های انگیزشی (درونی, بیرونی و بی انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1393؛3(3):38-60. Available from: https://sid.ir/paper/216630/fa
IEEE:
کپیرمضان حسن زاده، و گلین مهدی نژادگرجی، “رابطه بین جهت گیری های انگیزشی (درونی, بیرونی و بی انگیزشی) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زبان انگلیسی،” روانشناسی مدرسه، vol. 3، no. 3، pp. 38–60، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216630/fa