مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

659
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

561
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نگرش مسافرین به طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی سازمان جوانان هلال احمر فروردین ماه 88

صفحات

 صفحه شروع 39 | صفحه پایان 50

چکیده

 مقدمه: یکی از فعالیت هایی که در چند سال اخیر توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اجرا شده است, طرح راهنمایی مسافرین نوروزی است. هدف این طرح کمک به انجام سفری ایمن (با ارایه توصیه ها و تاکیدات ایمنی و امدادی), کمک به تامین آسایش و آرامش مسافرین (با اطلاع رسانی از مسیر و مقاصد سفر), ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی در بین جوانان (با توسعه مشارکت جوانان در خدمات عام المنفعه) و غنی سازی اوقات فراغت در ایام تعطیلات نوروزی است. به منظور بررسی طرح مسافران نوروزی در زمینه دیدگاه خدمت گیرندگان و رضایت آن, شناخت مردم از طرح مذکور و نهایتا بررسی برخی از نقاط قوت و ضعف مطالعه حاضر انجام گرفته است.روش ها: روش تحقیق به صورت پیمایشی بوده که با استفاده از پرسشنامه ساخت یافته, در 30 استان و با حجم نمونه 3500 پرسشنامه پس از طی مراحل مربوط به اعتبار و پایایی پرسشنامه تکمیل شد.یافته ها: به طور متوسط 76 درصد پاسخ گویان نگرش موافقی نسبت به ضرورت آموزش, آگاهی و همکاری با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای داشتن سفری ایمن دارند. میزان رضایت مندی از خدمات ارایه شده توسط سازمان حاکی از آن است که به طور متوسط2 .82 درصد پاسخگویان در استان ها از خدمات ارایه شده سازمان رضایت دارند.نتیجه گیری: کمک های امدادی برای مسافرین از اهمیت بالایی برخوردار است و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر باید پرداختن به این مسایل را در اولویت قرار دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مظفر، محمود، مجدفریمانی، مجتبی، و دهستانی، حسین. (1388). نگرش مسافرین به طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی ‌سازمان جوانان هلال احمر‌ فروردین ماه 88. امداد و نجات (Scientific Journal of Rescue and Relief)، 1(3)، 39-50. SID. https://sid.ir/paper/190785/fa

    Vancouver: کپی

    مظفر محمود، مجدفریمانی مجتبی، دهستانی حسین. نگرش مسافرین به طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی ‌سازمان جوانان هلال احمر‌ فروردین ماه 88. امداد و نجات (Scientific Journal of Rescue and Relief)[Internet]. 1388؛1(3):39-50. Available from: https://sid.ir/paper/190785/fa

    IEEE: کپی

    محمود مظفر، مجتبی مجدفریمانی، و حسین دهستانی، “نگرش مسافرین به طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی ‌سازمان جوانان هلال احمر‌ فروردین ماه 88،” امداد و نجات (Scientific Journal of Rescue and Relief)، vol. 1، no. 3، pp. 39–50، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/190785/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button