APA:
کپیمحمدپور، یوسف، خلیل زاده، حمیده، حبیب زاده، حسین، آهنگرزاده رضایی، سهیلا، و رسولی، داوود. (1389). تاثیر مدل همکار آموزشی بالینی بر پیامد یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، 8(4)، 229-237. SID. https://sid.ir/paper/190945/fa
Vancouver:
کپیمحمدپور یوسف، خلیل زاده حمیده، حبیب زاده حسین، آهنگرزاده رضایی سهیلا، رسولی داوود. تاثیر مدل همکار آموزشی بالینی بر پیامد یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری. مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه[Internet]. 1389؛8(4):229-237. Available from: https://sid.ir/paper/190945/fa
IEEE:
کپییوسف محمدپور، حمیده خلیل زاده، حسین حبیب زاده، سهیلا آهنگرزاده رضایی، و داوود رسولی، “تاثیر مدل همکار آموزشی بالینی بر پیامد یادگیری بالینی دانشجویان پرستاری،” مجله دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه، vol. 8، no. 4، pp. 229–237، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/190945/fa