مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

371
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

520
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین دامنة توسعة کسب وکارهای خدمات محصول محصور، در شرکت های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین-شرکت آلفا

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 76

چکیده

 امروزه شرکت های تولیدکننده تلاش می کنند با استفاده از راه حل های یکپارچه مانند پیشنهاد خدمت-محصول ترکیبی, موقعیت راهبردی خود را نزد مشتریان بازتعریف کنند تا از مزایای ارائة خدمات دورة عمر محصول, بهره مند شوند. هدف این پژوهش, معرفی پدیدة خدمات محوری و ارائة روشی برای سنجش و عملیاتی سازی دامنة کسب وکار خدمات صنعتی است. جامعة آماری پژوهش, 140 نفر از مدیران عامل شرکت آلفا و شرکت های تابعة آن, مدیران میانی و کارشناسان مرتبط با حوزة خدمات است. برای تجزیه و تحلیل داده ها, از روش تحلیل عاملی (اکتشافی و تأییدی) و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. از میان 32 آیتم اولیه برای دامنة خدمات محصول محور, 17 آیتم در قالب چهار مؤلفة خدمات فنی و بهینه سازی محصول, خدمات تحقیق و توسعه, خدمات مرتبط با کسب وکار مشتری و خدمات به اشتراک گذاری اطلاعات محصول با مشتریان تعیین شده است. مقایسة نتایج حاصل از این سنجش با موقعیت کنونی خدمات شرکت آلفا, نشان می دهد استفاده از الگوی جدید, موجب بهبود شاخص های ارزیابی می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مفاخری، خدیجه، و سعیدنیا، حمیدرضا. (1398). تعیین دامنة توسعة کسب وکارهای خدمات محصول محصور, در شرکت های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین-شرکت آلفا. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 59-76. SID. https://sid.ir/paper/194478/fa

    Vancouver: کپی

    مفاخری خدیجه، سعیدنیا حمیدرضا. تعیین دامنة توسعة کسب وکارهای خدمات محصول محصور, در شرکت های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین-شرکت آلفا. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):59-76. Available from: https://sid.ir/paper/194478/fa

    IEEE: کپی

    خدیجه مفاخری، و حمیدرضا سعیدنیا، “تعیین دامنة توسعة کسب وکارهای خدمات محصول محصور, در شرکت های تولیدکنندة کالاهای صنعتی؛ مورد مطالعه: صنعت تولید تجهیزات سنگین-شرکت آلفا،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 59–76، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194478/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button