مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,379
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,187
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 38

چکیده

 باوجود رشد روزافزون سرمایه گذاری در حوزة بازاریابی رسانه های اجتماعی, شناسایی چالش ها و فرصت های این رویکرد نو در ادبیات حوزة بازاریابی از نظرها دور مانده است. به همین منظور, هدف از پژوهش حاضر شناسایی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی است. پژوهش در دو مرحله با رویکرد آمیخته انجام شده است. در مرحلة نخست پژوهش با رویکرد کیفی به شناسایی فرصت و چالش ها از خبرگان و صاحب نظران حوزة بازاریابی رسانه های اجتماعی پرداخته شده و در مرحلة دوم به منظور نظرسنجی دربارة یافته های بخش کیفی و نیز رتبه بندی فرصت ها و چالش ها از دیدگاه صاحب نظران, رویکرد کمّی و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. در بخش کیفی, از روش نمونه گیری گلوله برفی و در بخش کمّی, از روش نمونه گیری قضاوتی استفاده شد. در مرحلة کیفی, داده های حاصل از 15 مصاحبة نیمه ساختاریافته با روش تحلیل محتوا تجزیه وتحلیل شد. در مرحلة کمّی, داده های حاصل از 47 پرسشنامة گردآوری شده, با آزمون های علامت و میانگین موزون تحلیل شده است. نتایج نشان می دهد مهم ترین فرصت بازاریابی رسانة اجتماعی, شناخت دقیق نیازهای مشتریان از طریق رسانه های اجتماعی و مهم ترین چالش, بی اعتمادی مخاطب به رسانه های اجتماعی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خالقی، عاطفه، معینی، حسین، و جامی پور، مونا. (1398). شناسایی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 19-38. SID. https://sid.ir/paper/194480/fa

    Vancouver: کپی

    خالقی عاطفه، معینی حسین، جامی پور مونا. شناسایی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):19-38. Available from: https://sid.ir/paper/194480/fa

    IEEE: کپی

    عاطفه خالقی، حسین معینی، و مونا جامی پور، “شناسایی و رتبه بندی فرصت ها و چالش های بازاریابی رسانه های اجتماعی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 19–38، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194480/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button