APA:
کپیصلواتیان، سیاوش، روحبخش، مهناز، و درفشی، احمدرضا. (1397). عوامل موثر بر بازاریابی فیلم های سینمایی ایرانی از طریق رسانه های اجتماعی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 19(41 (مسلسل 73) )، 151-175. SID. https://sid.ir/paper/213417/fa
Vancouver:
کپیصلواتیان سیاوش، روحبخش مهناز، درفشی احمدرضا. عوامل موثر بر بازاریابی فیلم های سینمایی ایرانی از طریق رسانه های اجتماعی. مطالعات فرهنگ - ارتباطات[Internet]. 1397؛19(41 (مسلسل 73) ):151-175. Available from: https://sid.ir/paper/213417/fa
IEEE:
کپیسیاوش صلواتیان، مهناز روحبخش، و احمدرضا درفشی، “عوامل موثر بر بازاریابی فیلم های سینمایی ایرانی از طریق رسانه های اجتماعی،” مطالعات فرهنگ - ارتباطات، vol. 19، no. 41 (مسلسل 73) ، pp. 151–175، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213417/fa