APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، رمضانی، یوسف، و زرگران، سحر. (1398). تأثیر تعامل کاربران در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید به واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1 (پیاپی 32) )، 213-232. SID. https://sid.ir/paper/194482/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، رمضانی یوسف، زرگران سحر. تأثیر تعامل کاربران در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید به واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1398؛9(1 (پیاپی 32) ):213-232. Available from: https://sid.ir/paper/194482/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، یوسف رمضانی، و سحر زرگران، “تأثیر تعامل کاربران در رسانه های اجتماعی بر قصد خرید به واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 9، no. 1 (پیاپی 32) ، pp. 213–232، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194482/fa