APA:
کپینخعی، آرزو، و خیری، بهرام. (1391). بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز. مدیریت بازاریابی، 7(15)، 105-130. SID. https://sid.ir/paper/218981/fa
Vancouver:
کپینخعی آرزو، خیری بهرام. بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(15):105-130. Available from: https://sid.ir/paper/218981/fa
IEEE:
کپیآرزو نخعی، و بهرام خیری، “بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 15، pp. 105–130، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218981/fa