APA:
کپیشعبانی نشتایی، میترا، حیدرزاده هنزایی، کامبیز، و منصوریان، یزدان. (1396). نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 43-62. SID. https://sid.ir/paper/194506/fa
Vancouver:
کپیشعبانی نشتایی میترا، حیدرزاده هنزایی کامبیز، منصوریان یزدان. نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):43-62. Available from: https://sid.ir/paper/194506/fa
IEEE:
کپیمیترا شعبانی نشتایی، کامبیز حیدرزاده هنزایی، و یزدان منصوریان، “نگاهی پدیدارشناختی به راهکار تقویت دلبستگی به برند در طبقات محصول،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 43–62، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194506/fa