APA:
کپیمرادی، بابک، جزنی، نسرین، عالم تبریز، اکبر، و هادی زاده، اکرم. (1395). رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(26 )، 101-125. SID. https://sid.ir/paper/181587/fa
Vancouver:
کپیمرادی بابک، جزنی نسرین، عالم تبریز اکبر، هادی زاده اکرم. رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(26 ):101-125. Available from: https://sid.ir/paper/181587/fa
IEEE:
کپیبابک مرادی، نسرین جزنی، اکبر عالم تبریز، و اکرم هادی زاده، “رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 26 ، pp. 101–125، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181587/fa