مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

812
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

278
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی

صفحات

 صفحه شروع 101 | صفحه پایان 125

چکیده

 این پژوهش با هدف طراحی رویکردی راهبردی به برند, بر اساس ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی صورت گرفته است. روش پژوهش استقرایی و متکی بر نظریه سازی داده بنیاد است. نخست پیشینه پژوهش در حوزه مطالعات ارزش, برند و چابکی ارائه می شود, سپس با پانزده تن از مدیران ارشد سازمان های چابک ایرانی مصاحبه شده است. سپس, با رویکرد داده بنیاد, ماهیت برند راهبردی و فرآیند شکل گیری آن شناسایی شده و جایگاه هر یک از عناصر تشکیل-دهنده الگوی برندسازی بنیادین در سازمان های چابک ایرانی در قالب مدلی مفهومی ارائه شده است. مدل استخراج شده در برگیرنده عواملی نظیر, تدوین راهبرد و چشم انداز, ارزش های سازمانی و پرورش فرهنگ, تبیین و تدوین ارزش پیشنهادی برند (به مشتری, کارکنان و ذی نفعان), تبیین و تقویت برند (محصول, کارفرما, سازمان) و برند راهبردی در فضای چابکی سازمانی است.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرادی، بابک، جزنی، نسرین، عالم تبریز، اکبر، و هادی زاده، اکرم. (1395). رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 7(26 )، 101-125. SID. https://sid.ir/paper/181587/fa

    Vancouver: کپی

    مرادی بابک، جزنی نسرین، عالم تبریز اکبر، هادی زاده اکرم. رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛7(26 ):101-125. Available from: https://sid.ir/paper/181587/fa

    IEEE: کپی

    بابک مرادی، نسرین جزنی، اکبر عالم تبریز، و اکرم هادی زاده، “رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمان های چابک ایرانی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 7، no. 26 ، pp. 101–125، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181587/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button