APA:
کپیتقوی، هادی، جعفری، سیدمحمدباقر، و موسوی ثانی باغسیاهی، سیدمرتضی. (1396). تاثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین، 7(2 (پیاپی 25) )، 167-191. SID. https://sid.ir/paper/194514/fa
Vancouver:
کپیتقوی هادی، جعفری سیدمحمدباقر، موسوی ثانی باغسیاهی سیدمرتضی. تاثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1396؛7(2 (پیاپی 25) ):167-191. Available from: https://sid.ir/paper/194514/fa
IEEE:
کپیهادی تقوی، سیدمحمدباقر جعفری، و سیدمرتضی موسوی ثانی باغسیاهی، “تاثیر عوامل عاطفی و شناختی بر نگرش و پذیرش تبلیغات از طریق تلفن همراه،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 7، no. 2 (پیاپی 25) ، pp. 167–191، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194514/fa