APA:
کپیبصیر، لیلا، رحیم نیا، فریبرز، و پورسلیمی، مجتبی. (1395). تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین، 6(2 (پیاپی 21) )، 19-35. SID. https://sid.ir/paper/194519/fa
Vancouver:
کپیبصیر لیلا، رحیم نیا فریبرز، پورسلیمی مجتبی. تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(2 (پیاپی 21) ):19-35. Available from: https://sid.ir/paper/194519/fa
IEEE:
کپیلیلا بصیر، فریبرز رحیم نیا، و مجتبی پورسلیمی، “تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 19–35، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194519/fa