مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,963
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,393
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 38

چکیده

 در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروزه, وفاداری مشتریان عامل اصلی مزیت و نقط اصلی افتراق میان ارائههای رقابتی سازمان ها است. از این رو آنها برای موفقیت شرکت ها حیاتی هستند. هدف از انجام پژوهش حاضر شناسایی و بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند می باشد. با مطالعه گسترده عوامل موثر بر وفاداری به برند, موارد مهم و مشترک استخراج و سپس مورد آزمون قرار گرفته اند, تا بتوان عوامل اصلی ایجاد وفاداری به برند – در این مورد, بازار گوشی های تلفن همراه در شهر بوشهر- را استخراج کرده و آن را بعنوان راهنمایی جهت اقدامات شرکت های فعال در این زمینه بکار برد. تحقیق حاضر از نظر هدف, کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات از نوع توصیفی - پیمایشی است. جهت بررسی مدل و آزمون فرضیه ها, داده ها با استفاده از پرسشنامه از 384 نفر از کاربران تلفن همراه جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل داده ها و تایید مدل از روش مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) انجام شده است و بر اساس نتایج تحلیل مسیر, ارتباط میان متغیرهای مدل بررسی شده است. یافته های پژوهش حاکی از تاثیر مثبت شاخص های رضایت, اعتماد و فعالیت های ترویجی بر وفاداری به برند در صنعت تلفن همراه است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بحرینی زاده، منیجه، و پوردهقان، عادل. (1393). شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 17-38. SID. https://sid.ir/paper/194530/fa

    Vancouver: کپی

    بحرینی زاده منیجه، پوردهقان عادل. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):17-38. Available from: https://sid.ir/paper/194530/fa

    IEEE: کپی

    منیجه بحرینی زاده، و عادل پوردهقان، “شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 17–38، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194530/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button