APA:
کپیبحرینی زاده، منیجه، و پوردهقان، عادل. (1393). شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 17-38. SID. https://sid.ir/paper/194530/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاده منیجه، پوردهقان عادل. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):17-38. Available from: https://sid.ir/paper/194530/fa
IEEE:
کپیمنیجه بحرینی زاده، و عادل پوردهقان، “شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری به برند: مطالعه برند گوشی های تلفن همراه،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 17–38، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194530/fa