APA:
کپیونوس، داور، و ظهوری، بهاره. (1390). بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری به برند گوشی های تلفن همراه. مدیریت بازرگانی، 3(8)، 149-172. SID. https://sid.ir/paper/479684/fa
Vancouver:
کپیونوس داور، ظهوری بهاره. بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری به برند گوشی های تلفن همراه. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(8):149-172. Available from: https://sid.ir/paper/479684/fa
IEEE:
کپیداور ونوس، و بهاره ظهوری، “بررسی تاثیر ابعاد ارزشی بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری به برند گوشی های تلفن همراه،” مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 8، pp. 149–172، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/479684/fa