APA:
کپیدهقان، نبی اله، غلامی، محمود، و فارسی راد، امیر. (1394). تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/507053/fa
Vancouver:
کپیدهقان نبی اله، غلامی محمود، فارسی راد امیر. تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/507053/fa
IEEE:
کپینبی اله دهقان، محمود غلامی، و امیر فارسی راد، “تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 103–119، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507053/fa