مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,890
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

988
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

صفحات

 صفحه شروع 103 | صفحه پایان 119

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه و برهم کنش متغیرهای ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند محصول تلفن همراه از دیدگاه مصرف کنندگان شهرستان اهواز صورت گرفته است. این پژوهش از نوع پژوهش های توصیفی بوده که برای جمع آوری داده ها از روش پیمایشی و برای تحلیل داده ها, از روش همبستگی استفاده نموده است. جامعه آماری پژوهش, همه استفاده کنندگان گوشی تلفن همراه در شهرستان اهواز است که با توجه عدم امکان دسترسی به کل جامعه آماری, از روش نمونه گیری در دسترس و هدفمند تعداد 400 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده که با استفاده از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل داده ها تحلیل شدند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های پژوهش حاکی از آن است که سه متغیر استفاده آسان, سودمند بودن و زیباشناسی بر هیچ یک از متغیرهای پژوهش تاثیر مثبت و معناداری نداشتند و از میان ویژگی های محصول تلفن همراه, تنها ویژگی سرگرمی است که با تجربه مشتری و ارزش ویژه برند رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین میان متغیر ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند محصول تلفن همراه ارتباط معناداری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهقان، نبی اله، غلامی، محمود، و فارسی راد، امیر. (1394). تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 103-119. SID. https://sid.ir/paper/507053/fa

    Vancouver: کپی

    دهقان نبی اله، غلامی محمود، فارسی راد امیر. تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):103-119. Available from: https://sid.ir/paper/507053/fa

    IEEE: کپی

    نبی اله دهقان، محمود غلامی، و امیر فارسی راد، “تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول, تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 103–119، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507053/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button