APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، کفاش پور، آذر، و فیض محمدی، شیرین. (1393). بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتزیان نماییندگی های تویوتا). تحقیقات بازاریابی نوین، 4(3 (پیاپی 14) )، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/194547/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، کفاش پور آذر، فیض محمدی شیرین. بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتزیان نماییندگی های تویوتا). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1393؛4(3 (پیاپی 14) ):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/194547/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، آذر کفاش پور، و شیرین فیض محمدی، “بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت یابی مشتری با برند (مورد مطالعه: مشتزیان نماییندگی های تویوتا)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 4، no. 3 (پیاپی 14) ، pp. 1–16، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194547/fa