APA:
کپیفیض، داوود، و شعبانی، عاطفه. (1397). بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 8(4 (پیاپی 31) )، 45-68. SID. https://sid.ir/paper/194597/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، شعبانی عاطفه. بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1397؛8(4 (پیاپی 31) ):45-68. Available from: https://sid.ir/paper/194597/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، و عاطفه شعبانی، “بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 8، no. 4 (پیاپی 31) ، pp. 45–68، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194597/fa