APA:
کپیشیرمحمدی، یزدان، و عابدی، فرزانه. (1398). بررسی تاثیر تبلیغات بر تمایلات رفتاری گردشگران در شبکه های اجتماعی. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 11(2 )، 99-120. SID. https://sid.ir/paper/231823/fa
Vancouver:
کپیشیرمحمدی یزدان، عابدی فرزانه. بررسی تاثیر تبلیغات بر تمایلات رفتاری گردشگران در شبکه های اجتماعی. مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1398؛11(2 ):99-120. Available from: https://sid.ir/paper/231823/fa
IEEE:
کپییزدان شیرمحمدی، و فرزانه عابدی، “بررسی تاثیر تبلیغات بر تمایلات رفتاری گردشگران در شبکه های اجتماعی،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 11، no. 2 ، pp. 99–120، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/231823/fa