APA:
کپیضرغام بروجنی، حمید، و بارزانی، هلیا. (1392). آسیب شناسی برند گردشگری ایران. تحقیقات بازاریابی نوین، 3(1 (پیاپی 8))، 63-80. SID. https://sid.ir/paper/194622/fa
Vancouver:
کپیضرغام بروجنی حمید، بارزانی هلیا. آسیب شناسی برند گردشگری ایران. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1392؛3(1 (پیاپی 8)):63-80. Available from: https://sid.ir/paper/194622/fa
IEEE:
کپیحمید ضرغام بروجنی، و هلیا بارزانی، “آسیب شناسی برند گردشگری ایران،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 63–80، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194622/fa