APA:
کپیدعایی، حبیب اله، کاظمی، مصطفی، و حسینی رباط، سیده منصوره. (1390). تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی). تحقیقات بازاریابی نوین، 1(2)، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/194638/fa
Vancouver:
کپیدعایی حبیب اله، کاظمی مصطفی، حسینی رباط سیده منصوره. تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(2):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/194638/fa
IEEE:
کپیحبیب اله دعایی، مصطفی کاظمی، و سیده منصوره حسینی رباط، “تحلیل تاثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 2، pp. 93–104، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194638/fa