APA:
کپیشائمی برزکی، علی، خزایی پول، جواد، پورمصطفی خشکرودی، مهدی، و بالویی جام خانه، هادی. (1391). دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2 (پیاپی 5))، 123-141. SID. https://sid.ir/paper/194650/fa
Vancouver:
کپیشائمی برزکی علی، خزایی پول جواد، پورمصطفی خشکرودی مهدی، بالویی جام خانه هادی. دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(2 (پیاپی 5)):123-141. Available from: https://sid.ir/paper/194650/fa
IEEE:
کپیعلی شائمی برزکی، جواد خزایی پول، مهدی پورمصطفی خشکرودی، و هادی بالویی جام خانه، “دسته بندی متغیرهای وبکوال بر اساس مدل کانو در جهت ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 123–141، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194650/fa