APA:
کپینائیجی، محمدجواد، و ابوالقاسمیان، سمانه. (1395). تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای- الکترونیکی بر تمایل به خرید: نقش میانجی ویژگی های پیام. تحقیقات بازاریابی نوین، 6(4 (پیاپی 23) )، 141-157. SID. https://sid.ir/paper/194661/fa
Vancouver:
کپینائیجی محمدجواد، ابوالقاسمیان سمانه. تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای- الکترونیکی بر تمایل به خرید: نقش میانجی ویژگی های پیام. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1395؛6(4 (پیاپی 23) ):141-157. Available from: https://sid.ir/paper/194661/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد نائیجی، و سمانه ابوالقاسمیان، “تاثیر انگیزه های مشارکت در تبلیغات توصیه ای- الکترونیکی بر تمایل به خرید: نقش میانجی ویژگی های پیام،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 6، no. 4 (پیاپی 23) ، pp. 141–157، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194661/fa