APA:
کپیالوانی، سیدمهدی، مقیمی، سیدمحمد، حفیظی، روح اله، و حمیدی زاده، علی. (1388). سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ). مدیریت فرهنگ سازمانی، 7(20)، 5-27. SID. https://sid.ir/paper/196352/fa
Vancouver:
کپیالوانی سیدمهدی، مقیمی سیدمحمد، حفیظی روح اله، حمیدی زاده علی. سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1388؛7(20):5-27. Available from: https://sid.ir/paper/196352/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی الوانی، سیدمحمد مقیمی، روح اله حفیظی، و علی حمیدی زاده، “سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 7، no. 20، pp. 5–27، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196352/fa