مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,713
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

979
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

صفحات

 صفحه شروع 5 | صفحه پایان 27

چکیده

 هدف از این پژوهش سنجش و مقایسه کیفیت خدمات و رتبه بندی ابعاد آن در شعب بانک ملی شهر اصفهان می باشد. بدین منظور از مقیاس سیستمی مبادله ای استفاده شده است. این مدل مختص سنجش کیفیت خدمات بانکی می باشد. پرسش نامه مستخرج از این مدل, 21 سوالی بوده و در بردارنده 4 بعد کیفیت سیستم خدماتی, کیفیت رفتاری خدمات, کیفیت خدمات دستگاه ها و کیفیت مبادله ای خدمات می باشد. جامعه آماری شعب بانک ملی شهر اصفهان می باشد که از بین آنها و به روش خوشه ای 14 بانک انتخاب شده و سپس کار نمونه برداری از بین مشتریان آنها صورت پذیرفته است. در مجموع 534 نفر پاسخ گوی پرسش نامه ها بودند. با تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده, نتایج نشان دهنده آن است که کیفیت خدمات و ابعاد آن در نمونه مورد بررسی, در سطحی مطلوب می باشد. هم چنین بین کیفیت خدمات در شعب با درجه کیفی مختلف, تفاوت معنادار وجود ندارد. نتایج حاصل از رتبه بندی نیز حاکی از آن است که ابعاد کیفیت مبادله ای خدمات و کیفیت رفتاری خدمات در رتبه اول و دوم و ابعاد کیفیت سیستم خدماتی و کیفیت خدمات دستگاه ها در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    الوانی، سیدمهدی، مقیمی، سیدمحمد، حفیظی، روح اله، و حمیدی زاده، علی. (1388). سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ). مدیریت فرهنگ سازمانی، 7(20)، 5-27. SID. https://sid.ir/paper/196352/fa

    Vancouver: کپی

    الوانی سیدمهدی، مقیمی سیدمحمد، حفیظی روح اله، حمیدی زاده علی. سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ). مدیریت فرهنگ سازمانی[Internet]. 1388؛7(20):5-27. Available from: https://sid.ir/paper/196352/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی الوانی، سیدمحمد مقیمی، روح اله حفیظی، و علی حمیدی زاده، “سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)،” مدیریت فرهنگ سازمانی، vol. 7، no. 20، pp. 5–27، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/196352/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button