مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,361
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

763
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه روش شناسی تلفیقی با استفاده از مدل کانو و گسترش عملکرد کیفیت به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکی رویکرد مجموعه های راف

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 89

چکیده

 افزایش سهم بازار به عنوان یکی از اهداف سازمان جز در سایه افزایش رضایت مشتریان به وسیله بهبود سطح کیفیت خدمات صورت نخواهد گرفت. لذا, پژوهش حاضر به دنبال بررسی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود سطح کیفیت خدمات یکی از شعب بانک صادرات میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا پیمایشی است. همچنین, جامعه تحقیق شامل مشتریان شعبه می باشند. با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه تحقیق, بر اساس فرمول کوکران و توزیع پرسش نامه اولیه, با احتساب واریانس 0.11 تعداد 170 نفر محاسبه شد. در این تحقیق از مدل تحلیل شکاف جهت شناسایی مولفه هایی که بین انتظارات و ادراکات مشتریان در این مولفه ها شکاف وجود دارد؛ مدل کانو, با هدف شناسایی نیازهای جذاب به منظور مطالعه و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود آن ها و مدل توسعه عملکرد کیفیت به منظور ارائه و اولویت بندی راه کار های مناسب جهت بهبود نیازهای شناسایی شده به وسیله مدل کانو استفاده شده است. در این میان, بمنظور مقابله با ابهام و ناسازگاری داده ها در خانه کیفیت, نظریه مجموعه راف به کار گرفته شد. نتایج تحلیل داده ها با استفاده از ابزار یاد شده حاکی از وجود شکاف در تمامی 29 مولفه کیفیت خدمات می باشد. نتایج مدل کانو نشان می دهد 9 مولفه در دسته نیازهای جذاب قرار می گیرند. همچنین به منظور ارتقا سطح کیفیت خدمات شعبه, با استفاده از نظر خبرگان, تعداد 10 مشخصه فنی شناسایی و اولویت بندی شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    میرفخرالدینی، سیدحیدر، و پیرو، سعید. (1391). ارائه روش شناسی تلفیقی با استفاده از مدل کانو و گسترش عملکرد کیفیت به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکی رویکرد مجموعه های راف. چشم انداز مدیریت صنعتی، 2(8)، 61-89. SID. https://sid.ir/paper/240999/fa

    Vancouver: کپی

    میرفخرالدینی سیدحیدر، پیرو سعید. ارائه روش شناسی تلفیقی با استفاده از مدل کانو و گسترش عملکرد کیفیت به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکی رویکرد مجموعه های راف. چشم انداز مدیریت صنعتی[Internet]. 1391؛2(8):61-89. Available from: https://sid.ir/paper/240999/fa

    IEEE: کپی

    سیدحیدر میرفخرالدینی، و سعید پیرو، “ارائه روش شناسی تلفیقی با استفاده از مدل کانو و گسترش عملکرد کیفیت به منظور بهبود کیفیت خدمات بانکی رویکرد مجموعه های راف،” چشم انداز مدیریت صنعتی، vol. 2، no. 8، pp. 61–89، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/240999/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button