APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، و امیدزاده، رضوان. (1392). بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی، 8(20)، 67-84. SID. https://sid.ir/paper/218901/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، امیدزاده رضوان. بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(20):67-84. Available from: https://sid.ir/paper/218901/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، و رضوان امیدزاده، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 20، pp. 67–84، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218901/fa