مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,098
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

927
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی

صفحات

 صفحه شروع 201 | صفحه پایان 221

چکیده

 از آنجا که در کسب­ و­ کارهای امروزی ایجاد وفاداری در مشتری مفهومی است که در کسب و­ کارهای امروزی به لحاظ اینکه مشتریان وفادار به مؤلفه اصلی موفقیت سازمانی درآمده اند, بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. مشتریان وفادار بیشتر خرید کرده و معمولاً ابزار مناسبی برای برای تبلیغات محسوب می شوند. درنتیجه سازمان های امروزی درصدد شناسایی و مدیریت روش ها و الگوهای مؤثر ایجاد وفاداری می باشند. در این تحقیق با استفاده از مدل تیلور و همکاران (2004) رابطه ی میان شش متغیر رضایت, ارزش, مقاومت در برابر تغییر, تأثیرگذاری, اعتماد و ارزش ویژه ی نام تجاری با وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری مشتریان به محصولات آرایشی بهداشتی بررسی شده و عواملی را که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بر وفاداری هستند اولویت بندی شده اند. بر این اساس, بر مبنای مدل مذکور دوازده فرضیه مطرح شد. ابزار مورد استفاده برای جمع آوری داده, پرسشنامه بوده که به تعداد 384 مورد میان بانوان سنین 18 تا 60 سال مصرف کننده لوازم آرایشی بهداشتی در پنج بخش (خوشه) همگن از شهر تهران توزیع گشته است. برای تجزیه­ و­ تحلیل داده ها از نرم­ افزار SPSS استفاده شد که در نهایت, همه ی فرضیه ها مورد تأیید قرار گرفتند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قوچانی، فرخ، حسین زاده، محمود، و سیدعلوی، سیدمحمد. (1392). وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی. مطالعات مدیریت راهبردی، 4(15 )، 201-221. SID. https://sid.ir/paper/181685/fa

    Vancouver: کپی

    قوچانی فرخ، حسین زاده محمود، سیدعلوی سیدمحمد. وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1392؛4(15 ):201-221. Available from: https://sid.ir/paper/181685/fa

    IEEE: کپی

    فرخ قوچانی، محمود حسین زاده، و سیدمحمد سیدعلوی، “وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی بهداشتی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 4، no. 15 ، pp. 201–221، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181685/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button