مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,077
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,079
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت های بیمه بدنه خودرو)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 22

کلیدواژه

ارزش ویژه برند مشتری گرا (CBBE)Q3

چکیده

 مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژی ها و برنامه های بازاریابی است. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژه برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده, تمایل به پرداخت قیمت بالاتر, محبوبیت برند, منحصر به فرد بودن و ... ابعاد تشکیل دهنده ارزش ویژه برند هستند. نگارندگان این مقاله سعی در آزمودن ارتباط میان ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت داشته و در جهت رسیدن به این مهم, بازار رقابتی بیمه بدنه را برای آزمون فوق انتخاب کرده اند. برای انجام این پژوهش, از ضریب همبستگی میان ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان و تعداد بیمه بدنه فروش رفته شرکت های بیمه استفاده شده است. در خروجی کار, ارتباط بالای ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت (فروش) مشاهده شد. این امر به معنای آن است که شرکت های بیمه ای که از ارزش ویژه بالاتری در ذهن مشتریان برخوردارند, عملکرد بهتری نیز داشته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مروتی شریف آبادی، علی، کشورشاهی، محمدکاظم، و رستگار، مهسا. (1390). ارتباط ابعاد ارزش ویژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت های بیمه بدنه خودرو). کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(6)، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/197102/fa

    Vancouver: کپی

    مروتی شریف آبادی علی، کشورشاهی محمدکاظم، رستگار مهسا. ارتباط ابعاد ارزش ویژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت های بیمه بدنه خودرو). کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(6):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/197102/fa

    IEEE: کپی

    علی مروتی شریف آبادی، محمدکاظم کشورشاهی، و مهسا رستگار، “ارتباط ابعاد ارزش ویژه برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (مورد مطالعه: شرکت های بیمه بدنه خودرو)،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 6، pp. 1–22، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197102/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button